دانلود اهنگ جدید

بی عشق زمین و اسمان زندان است & بی عشق بهار نیز یخبندان است & با عشق که اشنا شدم فهمیدم & با عشق همه چیز اسان است

دانلود اهنگ جدید

بی عشق زمین و اسمان زندان است & بی عشق بهار نیز یخبندان است & با عشق که اشنا شدم فهمیدم & با عشق همه چیز اسان است

آهنگ خط و نشون از امیر علی

 


دانلود این آهنگ



متن اهنگ ادامه مطلب 

 

 

بس کن میدونم که تو عاشق دعوا و خط و نشونی


پیشت نمیام میدونم که نباشم تنها میمونی


نگو قول و قرار که دلیل جدایی رو خودت میدونی


میگی عاشقمی آخه عاشق اینجوری من که ندیدم 


راهی که میری همه خط کشیاشو خودم کشیدم...


منو سیاه نکن


مگه نمیدونی عمریه زغال فروشم


منو می ترسونی


بابا گرگمو لباس بره می پوشم


تو خیال میکنی


که من برده و غلام حلقه به گوشــــــــــتم...


میگی عاشقمی


آخه عاشق اینجوری من که ندیدم


راهی که میری


همه خط کشیاشو خودم کشیدم


برو قصه بساز


واسه یک نفر دیگه که من پریدم


میگی عاشقمی


آخه عاشق اینجوری من که ندیدم


راهی که میری


همه خط کشیاشو خودم کشیدم


برو قصه بساز


واسه یک نفر دیگه که من پریدم...


دانلود این آهنگ



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.